1. Administrator danych osobowych
1.1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Damian Pietrzyk (dalej: „Kancelaria”) prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Damian Pietrzyk Kancelaria Adwokata i Doradcy Podatkowego, ul. Obywatelska 26 lok. 3, 02-409 Warszawa, NIP: 5222807875.
1.2. Dane osobowe zbierane przez Kancelarię przetwarzane są na zasadach określonych w przepisach o ochronie danych osobowych, w tym w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: „RODO”) oraz w polskich przepisach wydanych w związku z RODO, w tym w ustawie z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.
1.3. Kancelaria zachowuje dane osobowe w poufności i zabezpiecza je przed niepowołanym dostępem osób trzecich na zasadach określonych w wyżej wskazanych aktach prawnych.
2. Inspektor ochrony danych
W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych mogą się Państwo kontaktować pisząc na adres email: damian.pietrzyk@pietrzyk-kancelaria.pl lub dzwoniąc pod numer telefonu: 502-061-561 lub pisząc pod wyżej wskazany adres korespondencyjny.
3. Zakres i cele przetwarzania danych osobowych
Kancelaria zbiera i przetwarza Państwa dane osobowe:
1) w celu wykonywania umów zawieranych przez Kancelarię z klientami, współpracy z dostawcami i innymi podmiotami współpracującymi z Kancelarią (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
2) w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Kancelarii (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
3) w celu prowadzenia rekrutacji osób zainteresowanych pracą lub współpracą z Kancelarią (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
4) w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Kancelarii, w szczególności świadczenia usług na rzecz klientów Kancelarii, marketingu oraz ustalenia, dochodzenia i obrony roszczeń (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
4. Okres przechowywania danych osobowych
Kancelaria będzie przechowywać i przetwarzać Państwa dane osobowe przez okres świadczenia usług, bądź do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń, bądź do momentu wykonania właściwych praw i obowiązków wynikających z przepisów prawa powszechnie obowiązującego.
5. Odbiorcy danych osobowych
5.1. Kancelaria będzie przekazywać Państwa dane osobowe sądom i organom administracji publicznej oraz podmiotom współpracującym z Kancelarią w zakresie usług księgowych, informatycznych, pocztowych, kurierskich, a także pracownikom i współpracownikom Kancelarii.
5.2. Państwa dane osobowe przetwarzane są na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Dane osobowe nie są przekazywane do państw znajdujących się poza Unią Europejską. W razie przekazania danych osobowych do państw trzecich znajdujących się poza UE, Kancelaria zastosuje odpowiednie instrumenty mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa Państwa danych osobowych.
6. Brak profilowania
Państwa dane osobowe nie są przedmiotem profilowania jako jednej z form zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych.
7. Państwa prawa
Mają Państwo prawo dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, gdy nie ma podstaw do przetwarzania – prawo do żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego dla przetwarzania danych osobowych (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
8. Pliki cookies
8.1. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
8.2. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest Kancelaria.
9. Cele wykorzystywania plików cookies
Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
1) dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika Serwisu oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
2) tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości.
10. Zasadnicze rodzaje plików cookies
W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies:
1) „sesyjne” (session cookies) – Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej);
2) „stałe” (persistent cookies) – „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
11. Rodzaje stosowanych plików cookies
W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
1) „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu;
2) pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa;
3) „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
4) „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika.
12. Domyślne przechowywanie plików cookies
W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
13. Skutki ograniczeń stosowania plików cookies
Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
14. Wykorzystywanie plików cookies przez podmioty trzecie
Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu mogą być również wykorzystywane przez współpracujące z Kancelarią podmioty trzecie.
15. Zmiany Polityki Prywatności i Cookies
Wszelkie zmiany wprowadzane do Polityki Prywatności i Cookies w przyszłości będą publikowane w witrynie Kancelarii oraz będą obowiązywać wyłącznie na przyszłość. O ile to możliwe, uprzejmie prosimy o regularne sprawdzanie witryny Kancelarii w celu sprawdzenia aktualizacji Polityki Prywatności i Cookies.
Wersja z dnia 18 października 2022 r.